Monday, April 25

Sayang, please be strong. Just please don't put urself into dangerous k. Aku sayang kau , aku kawan kau kan and i know whats best for you. Its been 3 years kita rapat, babe its not worth it dah lah kalau kau asyik fikir pasal dia. Aku faham kau sedih and rindu kenangan2 tuu and rinduuuu sgtsgt dekat dia kan. But kau kena lah terima kenyataan. Hmph aku pun dapat rasa yang dia still sayang kau. If ada jodoh and rezeki InsyaAllah dia kembali dekat kau. So now please be patient k. Lagipun kau dah ada apple :) Aku risau sangat dengan kau ni, haaa if sayang pg tolong lah jangan mcm ni. Jangan lah disebabkan seseorang lelaki kau jadi macam ni. Jangan lah jadi bodoh k baby. Kau ada kawan2 kau, kau ada aku,helena,yanaa,shaa and lots kan. Kitaorang always be on ur side. Always support kau. Aku mintak satu je dari kau, jangan terlalu banyak berfikir tentang dia, pleaseeeeeeeee :( For the sake of ur friends please buat ni demi aku, aku tak suka kau macam ni, sedih aku tengok kau. Anything just tell me k. Im always here for you ♥